Jak założyć wizytówkę Google Moja Firma?
Wizytówkę w Mapach Google (Google Moja Firma) możesz założyć samodzielnie lub zlecić to nam. Samo stworzenie wizytówki Google jest bezpłatne. Płatna jest natomiast jej dostosowanie – optymalizacja, aby Twoja firma wyświetlała się jak najwyżej w lokalizacji, w której świadczysz usługi.
Samo założenie wizytówki może być proste, ale nie musi. Jakie problemy możesz napotkać po drodze?
Twoja firma nie wyświetla się w Mapach Google
Weryfikacja wizytówki Google nie przechodzi
Masz kilka lokalizacji firmy i Google określa kolejne jako duplikaty
Konkurencja działa nieetycznie i zgłasza Twoją wizytówkę
Jak wygląda współpraca z nami?
Kontakt z nami
Umowa i formalności
Stworzenie wizytówki Google
Raportowanie
1
Kontaktujesz się z nami
Oddzwaniamy lub odpisujemy – jak Ci wygodnie. Ustalamy, czego potrzebujesz – czy jest to założenie wizytówki Google Moja Firma, czy może problem z weryfikacją wizytówki w Mapach Google.
Rekomendujemy Ci plan dostosowany do Twojej aktualnej sytuacji i konkurencji.
2
Umowa i formalności
Podpisujemy umowę – przed tym etapem zawsze możesz dopytać o wszystko – jeśli coś jest niejasne, wytłumaczymy.
Po podpisaniu umowy, uzuskujemy dane takie, jak nazwa firmy, dane teleadresowe, informacje o firmie, aby założyć dla Ciebie wizytówkę Google i ją odpowiednio zoptymalizować. Po stworzeniu wizytówki masz do niej pełne prawa właściciela – przekazujemy je na wskazany adres e-mail.
3
Tworzenie wizytówki Google Twojej firmy
Tworzymy wizytówkę Twojej firmy, dbając o wszelkie dane, dobór odpowiednich kategorii, przygotowanie wartościowych dla klienta i Google opisów.
To działanie ma na celu zwiększenie liczby klientów już od pierwszych chwil, gdy wizytówka trafi do Google.
Pomagamy też z weryfikacją wizytówki, gdy Google wymaga np. nagrania wideo, czy innego sposoby udowodnienia, że firma istnieje pod wskazaną lokalizacją.
4
Decydujesz, co dalej
Raportujemy wykonaną pracę, a Ty decydujesz, co dalej – czy chcesz, abyśmy zajęli się pozycjonowaniem Twojej wizytówki i stałym zwiększaniem liczby klientów w Twojej lokalizacji, czy zajmiesz się tym na własną rękę.